Så blev siden færdig og sat ind i layoutprogrammet. Jeg har for længst droppet Adobe CC og bruger nu Affinity Publisher. Det fungerer fint og man bliver ikke pumpet tom for opsparing hver måned, da man betaler et engangsbeløb i stedet. #tegneserier #comics #bd #illustration
Så blev siden færdig og sat ind i layoutprogrammet. Jeg har for længst droppet Adobe CC og bruger nu Affinity Publisher. Det fungerer fint og man bliver ikke pumpet tom for opsparing hver måned, da man betaler et engangsbeløb i stedet. #tegneserier #comics #bd #illustration
Like
Love
Yay
9
2 Kommentarer 0 Delinger 465 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind