Økumenisk Ansgarvandring
Den 3. februar - i bidende kulde - arrangerede kirker og trossamfund fra Haderslev stift en Ansgarvandring fra den katolske kirke i Mariegade til Domkirken. Dansk Klokkemuseum deltog med et par håndklokker støbt i museets støberi. Dem blev der ringet med under vandringens stop ved Vandets Plads i den nye Hertug Hans park og på Gravene.
Økumenisk Ansgarvandring Den 3. februar - i bidende kulde - arrangerede kirker og trossamfund fra Haderslev stift en Ansgarvandring fra den katolske kirke i Mariegade til Domkirken. Dansk Klokkemuseum deltog med et par håndklokker støbt i museets støberi. Dem blev der ringet med under vandringens stop ved Vandets Plads i den nye Hertug Hans park og på Gravene.
Yay
Like
Love
8
0 Comments 0 Shares 773 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In