Økumenisk Ansgarvandring
Den 3. februar - i bidende kulde - arrangerede kirker og trossamfund fra Haderslev stift en Ansgarvandring fra den katolske kirke i Mariegade til Domkirken. Dansk Klokkemuseum deltog med et par håndklokker støbt i museets støberi. Dem blev der ringet med under vandringens stop ved Vandets Plads i den nye Hertug Hans park og på Gravene.
Økumenisk Ansgarvandring Den 3. februar - i bidende kulde - arrangerede kirker og trossamfund fra Haderslev stift en Ansgarvandring fra den katolske kirke i Mariegade til Domkirken. Dansk Klokkemuseum deltog med et par håndklokker støbt i museets støberi. Dem blev der ringet med under vandringens stop ved Vandets Plads i den nye Hertug Hans park og på Gravene.
Yay
Like
Love
8
0 Kommentarer 0 Delinger 771 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind