Jamen, så må man vel prøve et første indlæg her...
Her er et billede fra denne vinter af regionen omkring Juletræshoben NGC 2264.
Knapt 8 timer dual-band Ha+OIII, samt tre kvarter RGB, med en lille F=180mm f/4.5 optik.
Jamen, så må man vel prøve et første indlæg her... Her er et billede fra denne vinter af regionen omkring Juletræshoben NGC 2264. Knapt 8 timer dual-band Ha+OIII, samt tre kvarter RGB, med en lille F=180mm f/4.5 optik.
Like
Yay
3
2 Comments 0 Shares 353 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In