Jamen, så må man vel prøve et første indlæg her...
Her er et billede fra denne vinter af regionen omkring Juletræshoben NGC 2264.
Knapt 8 timer dual-band Ha+OIII, samt tre kvarter RGB, med en lille F=180mm f/4.5 optik.
Jamen, så må man vel prøve et første indlæg her... Her er et billede fra denne vinter af regionen omkring Juletræshoben NGC 2264. Knapt 8 timer dual-band Ha+OIII, samt tre kvarter RGB, med en lille F=180mm f/4.5 optik.
Like
Yay
3
2 Kommentarer 0 Delinger 353 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind