Så rundede jeg de 75 år. Vejret viste sig fra sin allerbedste side med sol og frost
Der kom fine blomster, hyggeligt besøg og dagen sluttede med en god middag på #spisehusetknud i Hundested.
Så rundede jeg de 75 år. Vejret viste sig fra sin allerbedste side med sol og frost 🌞❄️ Der kom fine blomster, hyggeligt besøg og dagen sluttede med en god middag på #spisehusetknud i Hundested.
Love
Like
Yay
10
4 Comments 0 Shares 638 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In