Så rundede jeg de 75 år. Vejret viste sig fra sin allerbedste side med sol og frost
Der kom fine blomster, hyggeligt besøg og dagen sluttede med en god middag på #spisehusetknud i Hundested.
Så rundede jeg de 75 år. Vejret viste sig fra sin allerbedste side med sol og frost 🌞❄️ Der kom fine blomster, hyggeligt besøg og dagen sluttede med en god middag på #spisehusetknud i Hundested.
Love
Like
Yay
10
4 Kommentarer 0 Delinger 638 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind