Hvis man nu ikke lige skulle være fan af at få et kæmpe DSB anlæg lige op af Vinge, så kunne man vælge at skrive under på denne.
https://www.skrivunder.net/dsb_anlag_i_vinge_-_nej_tak
Hvis man nu ikke lige skulle være fan af at få et kæmpe DSB anlæg lige op af Vinge, så kunne man vælge at skrive under på denne. https://www.skrivunder.net/dsb_anlag_i_vinge_-_nej_tak
Like
1
1 Comments 0 Shares 133 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In