Hvis man nu ikke lige skulle være fan af at få et kæmpe DSB anlæg lige op af Vinge, så kunne man vælge at skrive under på denne.
https://www.skrivunder.net/dsb_anlag_i_vinge_-_nej_tak
Hvis man nu ikke lige skulle være fan af at få et kæmpe DSB anlæg lige op af Vinge, så kunne man vælge at skrive under på denne. https://www.skrivunder.net/dsb_anlag_i_vinge_-_nej_tak
Like
1
1 Kommentarer 0 Delinger 133 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind