Mine mails kører på oversøisk server
og det fortsætter jeg med

(PS: Server står på Fyn og jeg bor på Sjælland)
Min reserve-mail er dog skiftet fra gmail til Proton.
<b>Mine mails kører på oversøisk server</b> og det fortsætter jeg med 😃 (PS: Server står på Fyn og jeg bor på Sjælland) Min reserve-mail er dog skiftet fra gmail til Proton.
Haha
Like
Love
Yay
36
11 Comments 0 Shares 709 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In