Mine mails kører på oversøisk server
og det fortsætter jeg med

(PS: Server står på Fyn og jeg bor på Sjælland)
Min reserve-mail er dog skiftet fra gmail til Proton.
<b>Mine mails kører på oversøisk server</b> og det fortsætter jeg med 😃 (PS: Server står på Fyn og jeg bor på Sjælland) Min reserve-mail er dog skiftet fra gmail til Proton.
Haha
Like
Love
Yay
36
11 Kommentarer 0 Delinger 709 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind