Så var der sørme guld igen. God kamp, personligt havde jeg solgt den på forhånd pga mandefaldet af stregspillere. Men det nye forsvar to røven på tyskerne. God kamp… og nu er glas rødvin til at fejre det.
Så var der sørme guld igen. God kamp, personligt havde jeg solgt den på forhånd pga mandefaldet af stregspillere. Men det nye forsvar to røven på tyskerne. God kamp… og nu er glas rødvin til at fejre det.
Love
Yay
Like
9
1 Comments 0 Shares 314 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In