Så var der sørme guld igen. God kamp, personligt havde jeg solgt den på forhånd pga mandefaldet af stregspillere. Men det nye forsvar to røven på tyskerne. God kamp… og nu er glas rødvin til at fejre det.
Så var der sørme guld igen. God kamp, personligt havde jeg solgt den på forhånd pga mandefaldet af stregspillere. Men det nye forsvar to røven på tyskerne. God kamp… og nu er glas rødvin til at fejre det.
Love
Yay
Like
9
1 Kommentarer 0 Delinger 314 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind