En gruppe for alle os med en "anderledes" hjerne, hvad enten det er autisme, ADHD, bipolar, Tourette, tal-/ord-blindhed o.s.v.. Her kan vi dele erfaringer, oplevelser, viden og skabe fællesskab omkring vores neurodivergens og vores væren i samfundet.. Vi viser så vidt mulig hensyn til hinanden uden barnliggørelse eller sygeliggørelse af vores forskelligheder.. 🌻
Like
Love
5
0 Comments 0 Shares 677 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In