En gruppe for alle os med en "anderledes" hjerne, hvad enten det er autisme, ADHD, bipolar, Tourette, tal-/ord-blindhed o.s.v.. Her kan vi dele erfaringer, oplevelser, viden og skabe fællesskab omkring vores neurodivergens og vores væren i samfundet.. Vi viser så vidt mulig hensyn til hinanden uden barnliggørelse eller sygeliggørelse af vores forskelligheder.. 🌻
Like
Love
5
0 Kommentarer 0 Delinger 677 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind