Der er eller har været generalstrejke i Minneapolis. Det ser ud til at være kæmpe stort, trods -27 grader er der kæmpe demonstrationer.

https://hachyderm.io/@inthehands/115942736741048531
Der er eller har været generalstrejke i Minneapolis. Det ser ud til at være kæmpe stort, trods -27 grader er der kæmpe demonstrationer. https://hachyderm.io/@inthehands/115942736741048531
Like
Yay
16
0 Comments 0 Shares 453 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In