Der er eller har været generalstrejke i Minneapolis. Det ser ud til at være kæmpe stort, trods -27 grader er der kæmpe demonstrationer.

https://hachyderm.io/@inthehands/115942736741048531
Der er eller har været generalstrejke i Minneapolis. Det ser ud til at være kæmpe stort, trods -27 grader er der kæmpe demonstrationer. https://hachyderm.io/@inthehands/115942736741048531
Like
Yay
16
0 Kommentarer 0 Delinger 453 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind