Mette Frederiksen får meget kritik, især indenrigspolitisk. Men hvor er hun dog god i kriser. Jeg er glad for at det var hende, der var chef under Coronakrisen og er det nu under 'Grønlandskrisen'. Hurra for det! Lars Lykke Rasmussen er til gengæld god til at tackle Trump og Vance - helt klart bedre end Mette.
Så det er jeg også glad for!
Mette Frederiksen får meget kritik, især indenrigspolitisk. Men hvor er hun dog god i kriser. Jeg er glad for at det var hende, der var chef under Coronakrisen og er det nu under 'Grønlandskrisen'. Hurra for det! Lars Lykke Rasmussen er til gengæld god til at tackle Trump og Vance - helt klart bedre end Mette. Så det er jeg også glad for!
Like
Love
Yay
20
4 Comments 0 Shares 573 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In