Mette Frederiksen får meget kritik, især indenrigspolitisk. Men hvor er hun dog god i kriser. Jeg er glad for at det var hende, der var chef under Coronakrisen og er det nu under 'Grønlandskrisen'. Hurra for det! Lars Lykke Rasmussen er til gengæld god til at tackle Trump og Vance - helt klart bedre end Mette.
Så det er jeg også glad for!
Mette Frederiksen får meget kritik, især indenrigspolitisk. Men hvor er hun dog god i kriser. Jeg er glad for at det var hende, der var chef under Coronakrisen og er det nu under 'Grønlandskrisen'. Hurra for det! Lars Lykke Rasmussen er til gengæld god til at tackle Trump og Vance - helt klart bedre end Mette. Så det er jeg også glad for!
Like
Love
Yay
20
4 Kommentarer 0 Delinger 573 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind