Udtalelse fra statsminister Mette Frederiksen 22. januar 2026 -
”Sikkerheden i Arktis er et anliggende for hele NATO-alliancen.” #dkpol #Greenland #dkmedier #Nato
Udtalelse fra statsminister Mette Frederiksen 22. januar 2026 - ”Sikkerheden i Arktis er et anliggende for hele NATO-alliancen.” #dkpol #Greenland #dkmedier #Nato
Like
Yay
7
0 Comments 0 Shares 800 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In