Udtalelse fra statsminister Mette Frederiksen 22. januar 2026 -
”Sikkerheden i Arktis er et anliggende for hele NATO-alliancen.” #dkpol #Greenland #dkmedier #Nato
Udtalelse fra statsminister Mette Frederiksen 22. januar 2026 - ”Sikkerheden i Arktis er et anliggende for hele NATO-alliancen.” #dkpol #Greenland #dkmedier #Nato
Like
Yay
7
0 Kommentarer 0 Delinger 800 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind