I går aftes var der Nordlys i Bellinge
Både det farvede i horisonten mod nord som ofte er muligt bare kraftigere og så lige pludselig et levende bånd mod syd
I går aftes var der Nordlys i Bellinge Både det farvede i horisonten mod nord som ofte er muligt bare kraftigere og så lige pludselig et levende bånd mod syd
Like
1
0 Comments 0 Shares 649 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In