I går aftes var der Nordlys i Bellinge
Både det farvede i horisonten mod nord som ofte er muligt bare kraftigere og så lige pludselig et levende bånd mod syd
I går aftes var der Nordlys i Bellinge Både det farvede i horisonten mod nord som ofte er muligt bare kraftigere og så lige pludselig et levende bånd mod syd
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 649 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind