Kunne desværre ikke være med til generalforsamlingen - jeg håber det gik godt. Det ville være Max fedt med et god alternativ til Facebook i Dk. Som internationalt kommunikerende er det så nok lidt begrænset hvis man ikke kan dele indslag til BLUESKY eller Mastodont- men det kan man måske?
Kunne desværre ikke være med til generalforsamlingen - jeg håber det gik godt. Det ville være Max fedt med et god alternativ til Facebook i Dk. Som internationalt kommunikerende er det så nok lidt begrænset hvis man ikke kan dele indslag til BLUESKY eller Mastodont- men det kan man måske?
Yay
Like
Love
Haha
13
1 Comments 0 Shares 436 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In