Kunne desværre ikke være med til generalforsamlingen - jeg håber det gik godt. Det ville være Max fedt med et god alternativ til Facebook i Dk. Som internationalt kommunikerende er det så nok lidt begrænset hvis man ikke kan dele indslag til BLUESKY eller Mastodont- men det kan man måske?
Kunne desværre ikke være med til generalforsamlingen - jeg håber det gik godt. Det ville være Max fedt med et god alternativ til Facebook i Dk. Som internationalt kommunikerende er det så nok lidt begrænset hvis man ikke kan dele indslag til BLUESKY eller Mastodont- men det kan man måske?
Yay
Like
Love
Haha
13
1 Kommentarer 0 Delinger 436 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind