DanmarkSkifter! Det gør jeg også. Jeg er ved at afsøge, hvad der findes af platform, som er EU funderede. Indtil videre bruger jeg Vivaldi(Norsk/Islandsk)som browser - Proton(Schweiz) som mail - Mastodon(tysk)/Meningspunktet(DK)og nu Socii som SOME-platforme. Jeg glæder mig til at se mig omkring her i Socii. Det tegner allerede godt
DanmarkSkifter! Det gør jeg også. Jeg er ved at afsøge, hvad der findes af platform, som er EU funderede. Indtil videre bruger jeg Vivaldi(Norsk/Islandsk)som browser - Proton(Schweiz) som mail - Mastodon(tysk)/Meningspunktet(DK)og nu Socii som SOME-platforme. Jeg glæder mig til at se mig omkring her i Socii. Det tegner allerede godt 👍
Love
Yay
Like
10
5 Comments 0 Shares 736 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In