DanmarkSkifter! Det gør jeg også. Jeg er ved at afsøge, hvad der findes af platform, som er EU funderede. Indtil videre bruger jeg Vivaldi(Norsk/Islandsk)som browser - Proton(Schweiz) som mail - Mastodon(tysk)/Meningspunktet(DK)og nu Socii som SOME-platforme. Jeg glæder mig til at se mig omkring her i Socii. Det tegner allerede godt
DanmarkSkifter! Det gør jeg også. Jeg er ved at afsøge, hvad der findes af platform, som er EU funderede. Indtil videre bruger jeg Vivaldi(Norsk/Islandsk)som browser - Proton(Schweiz) som mail - Mastodon(tysk)/Meningspunktet(DK)og nu Socii som SOME-platforme. Jeg glæder mig til at se mig omkring her i Socii. Det tegner allerede godt 👍
Love
Yay
Like
10
5 Kommentarer 0 Delinger 736 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind