Jeg sidder og overvejer, skal jeg grine ad deres forbløffende mangel på lyst til at videregive drikkeligt vand til deres børn? Eller græde over deres totale mangel på anstændighed over for alt levende?

https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/danmarksdemokraterne-siger-nej-til-forbud-mod-sproejtegift-selvfoelgelig-skal-vi-passe-paa-vores
Jeg sidder og overvejer, skal jeg grine ad deres forbløffende mangel på lyst til at videregive drikkeligt vand til deres børn? Eller græde over deres totale mangel på anstændighed over for alt levende? https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/danmarksdemokraterne-siger-nej-til-forbud-mod-sproejtegift-selvfoelgelig-skal-vi-passe-paa-vores
Like
5
2 Comments 0 Shares 347 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In