Jeg sidder og overvejer, skal jeg grine ad deres forbløffende mangel på lyst til at videregive drikkeligt vand til deres børn? Eller græde over deres totale mangel på anstændighed over for alt levende?

https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/danmarksdemokraterne-siger-nej-til-forbud-mod-sproejtegift-selvfoelgelig-skal-vi-passe-paa-vores
Jeg sidder og overvejer, skal jeg grine ad deres forbløffende mangel på lyst til at videregive drikkeligt vand til deres børn? Eller græde over deres totale mangel på anstændighed over for alt levende? https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/danmarksdemokraterne-siger-nej-til-forbud-mod-sproejtegift-selvfoelgelig-skal-vi-passe-paa-vores
Like
5
2 Kommentarer 0 Delinger 347 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind