Jeg har altid været glad for citater og i dag læste (genlæste) jeg et der lige er blevet mit nye Bedste Citat Det er ikke Einstein eller Aristoteles eller Churchill men Astrid Lindgren fra Brødrene Løvehjerte "Nogen gange må man gøre noget der er farligt, ellers er man bare en lille lort"
Elsker det.
Jeg har altid været glad for citater og i dag læste (genlæste) jeg et der lige er blevet mit nye Bedste Citat 🥰 Det er ikke Einstein eller Aristoteles eller Churchill men Astrid Lindgren fra Brødrene Løvehjerte "Nogen gange må man gøre noget der er farligt, ellers er man bare en lille lort" 🙃 Elsker det.
Like
Yay
7
0 Comments 0 Shares 375 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In