Jeg har altid været glad for citater og i dag læste (genlæste) jeg et der lige er blevet mit nye Bedste Citat Det er ikke Einstein eller Aristoteles eller Churchill men Astrid Lindgren fra Brødrene Løvehjerte "Nogen gange må man gøre noget der er farligt, ellers er man bare en lille lort"
Elsker det.
Jeg har altid været glad for citater og i dag læste (genlæste) jeg et der lige er blevet mit nye Bedste Citat 🥰 Det er ikke Einstein eller Aristoteles eller Churchill men Astrid Lindgren fra Brødrene Løvehjerte "Nogen gange må man gøre noget der er farligt, ellers er man bare en lille lort" 🙃 Elsker det.
Like
Yay
7
0 Kommentarer 0 Delinger 375 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind