Jeg kiggede gamle billeder i dag fra skønne ture med MidtNatur. Her er vi på Romsø i 2012. Det er især de mange dådyr, der står for klipningen af buskene på strandengene!
Jeg kiggede gamle billeder i dag fra skønne ture med MidtNatur. Her er vi på Romsø i 2012. Det er især de mange dådyr, der står for klipningen af buskene på strandengene!
Love
Wow
2
0 Comments 0 Shares 215 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In