Jeg kiggede gamle billeder i dag fra skønne ture med MidtNatur. Her er vi på Romsø i 2012. Det er især de mange dådyr, der står for klipningen af buskene på strandengene!
Jeg kiggede gamle billeder i dag fra skønne ture med MidtNatur. Her er vi på Romsø i 2012. Det er især de mange dådyr, der står for klipningen af buskene på strandengene!
Love
Wow
2
0 Kommentarer 0 Delinger 214 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind