Der er mange ting der kunne være bedre her i SOCii.
Det er tit jeg kommer til at melde mig ud af mine egne oprette grupper. Det burde ikke være muligt hvis man er den eneste, og ellers ville det være godt at blive advaret.
Når man opretter en gruppe, ville det være smart hvis det ikke er til at tage fejl af hvordan man gemmer gruppen, også efter at man har ændret en gruppe.
Jeg får stadig sql fejl.
Der er mange ting der kunne være bedre her i SOCii. Det er tit jeg kommer til at melde mig ud af mine egne oprette grupper. Det burde ikke være muligt hvis man er den eneste, og ellers ville det være godt at blive advaret. Når man opretter en gruppe, ville det være smart hvis det ikke er til at tage fejl af hvordan man gemmer gruppen, også efter at man har ændret en gruppe. Jeg får stadig sql fejl.
2 Comments 0 Shares 402 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In