Der er mange ting der kunne være bedre her i SOCii.
Det er tit jeg kommer til at melde mig ud af mine egne oprette grupper. Det burde ikke være muligt hvis man er den eneste, og ellers ville det være godt at blive advaret.
Når man opretter en gruppe, ville det være smart hvis det ikke er til at tage fejl af hvordan man gemmer gruppen, også efter at man har ændret en gruppe.
Jeg får stadig sql fejl.
Der er mange ting der kunne være bedre her i SOCii. Det er tit jeg kommer til at melde mig ud af mine egne oprette grupper. Det burde ikke være muligt hvis man er den eneste, og ellers ville det være godt at blive advaret. Når man opretter en gruppe, ville det være smart hvis det ikke er til at tage fejl af hvordan man gemmer gruppen, også efter at man har ændret en gruppe. Jeg får stadig sql fejl.
2 Kommentarer 0 Delinger 402 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind