Graphine OS trækker sig ud af frankrig på grund af den franske regering presser på med et ønske om en bagdør ind i styresystemet.
Graphine OS trækker sig ud af frankrig på grund af den franske regering presser på med et ønske om en bagdør ind i styresystemet. 😡
Like
2
0 Comments 0 Shares 197 Views 1

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In