Graphine OS trækker sig ud af frankrig på grund af den franske regering presser på med et ønske om en bagdør ind i styresystemet.
Graphine OS trækker sig ud af frankrig på grund af den franske regering presser på med et ønske om en bagdør ind i styresystemet. 😡
Like
2
0 Kommentarer 0 Delinger 196 Visninger 1

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind