Jeg kæmper stadig med oprettelse af gruppe.
Jeg fatter ikke hvad der sker, og hvorfor.
Jeg tænker også at det ikke kan være rigtig at det skal give problemer at ændre noget.
Jeg kæmper stadig med oprettelse af gruppe. Jeg fatter ikke hvad der sker, og hvorfor. Jeg tænker også at det ikke kan være rigtig at det skal give problemer at ændre noget.
Sad
1
6 Comments 0 Shares 304 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In