Jeg kæmper stadig med oprettelse af gruppe.
Jeg fatter ikke hvad der sker, og hvorfor.
Jeg tænker også at det ikke kan være rigtig at det skal give problemer at ændre noget.
Jeg kæmper stadig med oprettelse af gruppe. Jeg fatter ikke hvad der sker, og hvorfor. Jeg tænker også at det ikke kan være rigtig at det skal give problemer at ændre noget.
Sad
1
6 Kommentarer 0 Delinger 303 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind