Jeg ønsker jer al mulig held og lykke i fremtiden! Om jeg kommer til at deltage ret aktivt, thjaaa, det ved jeg ikke?
Jeg er primært på Facebook pga. hundeopdræt, og på FB har jeg kontakt med andre opdrættere over hele verden, hvilket har stor værdi for mig, ikke mindst når det gælder viden om min race.
Jeg ønsker jer al mulig held og lykke i fremtiden! Om jeg kommer til at deltage ret aktivt, thjaaa, det ved jeg ikke? Jeg er primært på Facebook pga. hundeopdræt, og på FB har jeg kontakt med andre opdrættere over hele verden, hvilket har stor værdi for mig, ikke mindst når det gælder viden om min race. 🥰
Love
Like
9
1 Comments 0 Shares 340 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In