Forsiden
  • Jeg ønsker jer al mulig held og lykke i fremtiden! Om jeg kommer til at deltage ret aktivt, thjaaa, det ved jeg ikke?
    Jeg er primært på Facebook pga. hundeopdræt, og på FB har jeg kontakt med andre opdrættere over hele verden, hvilket har stor værdi for mig, ikke mindst når det gælder viden om min race.
    Jeg ønsker jer al mulig held og lykke i fremtiden! Om jeg kommer til at deltage ret aktivt, thjaaa, det ved jeg ikke? Jeg er primært på Facebook pga. hundeopdræt, og på FB har jeg kontakt med andre opdrættere over hele verden, hvilket har stor værdi for mig, ikke mindst når det gælder viden om min race. 🥰
    Love
    Like
    9
    1 Kommentarer 0 Delinger 339 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind