Jeg synes de der kommunalpolitikere skulle gøre , som når man vælger ny pave. Gå ind i et lukket rum og send hvid røg, når de er blevet enige. Det er da vanvittigt at vi alle sammen skal være vidne til alle deres “knivstikkerier”.
Jeg synes de der kommunalpolitikere skulle gøre , som når man vælger ny pave. Gå ind i et lukket rum og send hvid røg, når de er blevet enige. Det er da vanvittigt at vi alle sammen skal være vidne til alle deres “knivstikkerier”. 🤔
Haha
Like
6
2 Comments 0 Shares 386 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In