Jeg synes de der kommunalpolitikere skulle gøre , som når man vælger ny pave. Gå ind i et lukket rum og send hvid røg, når de er blevet enige. Det er da vanvittigt at vi alle sammen skal være vidne til alle deres “knivstikkerier”.
Jeg synes de der kommunalpolitikere skulle gøre , som når man vælger ny pave. Gå ind i et lukket rum og send hvid røg, når de er blevet enige. Det er da vanvittigt at vi alle sammen skal være vidne til alle deres “knivstikkerier”. 🤔
Haha
Like
6
2 Kommentarer 0 Delinger 386 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind