Jeg synes de der kommunalpolitikere skulle gøre , som når man vælger ny pave. Gå ind i et lukket rum og send hvid røg, når de er blevet enige. Det er da vanvittigt at vi alle sammen skal være vidne til alle deres “knivstikkerier”.
Jeg synes de der kommunalpolitikere skulle gøre , som når man vælger ny pave. Gå ind i et lukket rum og send hvid røg, når de er blevet enige. Det er da vanvittigt at vi alle sammen skal være vidne til alle deres “knivstikkerier”. 🤔