Ting udvikler sig! Nu foreslås det at vi sender satellitter op over Arktis, så vi ikke længere er afhængig af andre nationer, når vi skal overvåge Grønland.

Jeg synes det er en god ide, den koster ikke nær så meget som vi smider efter jagerfly, eller store marinefartøjer.

Og den orange der ovre fra, han vil være lidt afvæbnet.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/som-den-eneste-arktiske-nation-har-danmark-ikke-egne-satellitter-og-det-kan-goere-os-saarbare
Ting udvikler sig! Nu foreslås det at vi sender satellitter op over Arktis, så vi ikke længere er afhængig af andre nationer, når vi skal overvåge Grønland. Jeg synes det er en god ide, den koster ikke nær så meget som vi smider efter jagerfly, eller store marinefartøjer. Og den orange der ovre fra, han vil være lidt afvæbnet. https://www.dr.dk/nyheder/indland/som-den-eneste-arktiske-nation-har-danmark-ikke-egne-satellitter-og-det-kan-goere-os-saarbare
WWW.DR.DK
Som den eneste arktiske nation har Danmark ikke egne satellitter - og det kan gøre os sårbare
Med en ny rapport i hånden anbefaler ekspert, at Danmark får egne satellitter.
Like
8
4 Comments 0 Shares 320 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In