Ting udvikler sig! Nu foreslås det at vi sender satellitter op over Arktis, så vi ikke længere er afhængig af andre nationer, når vi skal overvåge Grønland.

Jeg synes det er en god ide, den koster ikke nær så meget som vi smider efter jagerfly, eller store marinefartøjer.

Og den orange der ovre fra, han vil være lidt afvæbnet.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/som-den-eneste-arktiske-nation-har-danmark-ikke-egne-satellitter-og-det-kan-goere-os-saarbare
Ting udvikler sig! Nu foreslås det at vi sender satellitter op over Arktis, så vi ikke længere er afhængig af andre nationer, når vi skal overvåge Grønland. Jeg synes det er en god ide, den koster ikke nær så meget som vi smider efter jagerfly, eller store marinefartøjer. Og den orange der ovre fra, han vil være lidt afvæbnet. https://www.dr.dk/nyheder/indland/som-den-eneste-arktiske-nation-har-danmark-ikke-egne-satellitter-og-det-kan-goere-os-saarbare
WWW.DR.DK
Som den eneste arktiske nation har Danmark ikke egne satellitter - og det kan gøre os sårbare
Med en ny rapport i hånden anbefaler ekspert, at Danmark får egne satellitter.
Like
8
4 Kommentarer 0 Delinger 320 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind