I ca. ti år har vi haft en pragtfuld sti på langs Ringsted Å - Oplevelsesstien. Vi er så heldige, at vi har et flot stykke af den lige syd for Haraldsted. Det er et stort plus for os, ja for hele kommunen!
I ca. ti år har vi haft en pragtfuld sti på langs Ringsted Å - Oplevelsesstien. Vi er så heldige, at vi har et flot stykke af den lige syd for Haraldsted. Det er et stort plus for os, ja for hele kommunen!
0 Comments 0 Shares 148 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In