I ca. ti år har vi haft en pragtfuld sti på langs Ringsted Å - Oplevelsesstien. Vi er så heldige, at vi har et flot stykke af den lige syd for Haraldsted. Det er et stort plus for os, ja for hele kommunen!
I ca. ti år har vi haft en pragtfuld sti på langs Ringsted Å - Oplevelsesstien. Vi er så heldige, at vi har et flot stykke af den lige syd for Haraldsted. Det er et stort plus for os, ja for hele kommunen!
0 Kommentarer 0 Delinger 148 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind