Jeg har været på i et par måneder nu. Der er kommet 3-400 nye medlemmer siden.
Jeg er glad for Socii, men jeg forstår godt, at folk holder op med at bruge mediet efter et stykke tid.
Er der nogen planer om en større lancering af Socii?
Jeg har været på i et par måneder nu. Der er kommet 3-400 nye medlemmer siden. Jeg er glad for Socii, men jeg forstår godt, at folk holder op med at bruge mediet efter et stykke tid. Er der nogen planer om en større lancering af Socii?
Like
Yay
Sad
8
8 Comments 0 Shares 481 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In