Jeg har været på i et par måneder nu. Der er kommet 3-400 nye medlemmer siden.
Jeg er glad for Socii, men jeg forstår godt, at folk holder op med at bruge mediet efter et stykke tid.
Er der nogen planer om en større lancering af Socii?
Jeg har været på i et par måneder nu. Der er kommet 3-400 nye medlemmer siden. Jeg er glad for Socii, men jeg forstår godt, at folk holder op med at bruge mediet efter et stykke tid. Er der nogen planer om en større lancering af Socii?
Like
Yay
Sad
8
8 Kommentarer 0 Delinger 481 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind