"Hvorfor tegner du sjældent skitse til dine bipersoner, Henriette?" - "... fordi det er sjovt at gå amok indimellem..." :-D #tegneserier #comics #bd #illustration #comicsart
"Hvorfor tegner du sjældent skitse til dine bipersoner, Henriette?" - "... fordi det er sjovt at gå amok indimellem..." :-D #tegneserier #comics #bd #illustration #comicsart
Love
1
0 Comments 0 Shares 482 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In